بهترین روش‌های ضبط مکالمه در آیفون

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید ضبط مکالمه در آیفون داشته باشید. ممکن است در حال مصاحبه با کسی هستید و می‌خواهید همه چیزهایی که گفته شده را پیگیری کنید. یا شاید مادربزرگ شما دستور تهیه پای سیب معروف خود را به اشتراک می‌گذارد، و شما نمی‌خواهید جزئیات دستورالعمل او را از دست بدهید.

 باید بدانید که ضبط مکالمه تلفنی در دستگاه اندرویدی به طور کلی ساده تر است (و بسیاری از نکات زیر در اندروید نیز کار می‌کنند)، زیرا اپل، ضبط تماس را برای آیفون غیرممکن می‌کند. اما دلیل خوبی وجود دارد که آیفون‌ها به شما اجازه ضبط تماس را نمی‌دهند. اپل از حریم خصوصی شما بسیار محافظت می‌کند و به برنامه‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به میکروفون شما را نمی‌دهد. بنابراین برای این که ضبط مکالمه در آیفون انجام شود، نیاز به راه حل‌های خلاقانه ای دارد.

روش‌های-ضبط-مکالمه-در-آیفون

روش‌های ضبط مکالمه در آیفون

آیا نمی‌دانید چگونه یک تماس تلفنی را در آیفون ضبط کنید؟ یا فکر می‌کنید باید به فروشگاه تعمیرات موبایل آیفون مراجعه کنید. در اینجا چند روش  برای ضبط مکالمات تلفنی در آیفون آورده شده است.  تنظیمات حریم خصوصی بی عیب و نقص اپل یکی از دلایلی است که باعث جذب مشتریان بسیاری در سراسر جهان شده است. با این حال، همچنان می‌توانید با استفاده از برخی راه حل‌ها، تماس‌های تلفنی را در آیفون خود ضبط کنید .

تماس تلفنی را روی بلندگو ضبط کنید

برای این روش ضبط مکالمه در آیفون به دو دستگاه نیاز دارید. در گام اول، شما مکالمه خود را (در بلندگو) خواهید داشت. آیفون یا هر تلفن دیگری که دارای بلندگو باشد کار خواهد کرد. در دستگاه دوم، ضبط خواهید کرد. برای این کار، یک رایانه iPhone، iPod touch، iPad یا Mac نیاز داری.

بهترین نرم‌افزارها برای ضبط مکالمه در آیفون

 ضبط تماس‌های آیفون زمانی بیشترین کاربرد را دارند که بخواهید چندین بار یک تماس مهم را انجام دهید. بهترین ضبط تماس برای آیفون همچنین زمانی مفید است که می‌خواهید کارکنان پشتیبانی مشتری خود را آموزش دهید یا می‌خواهید جزئیات مهم مشتریان را یادداشت کنید.

گوشی‌های اپل از امنیت درجه نظامی برخوردار هستند و مطابق با این، آیفون‌ها برنامه ضبط تماس صوتی از پیش نصب شده ندارند. این نیز از آنجایی انجام می‌شود که ضبط تماس رایگان ممکن است حریم خصوصی افراد را نقض کند. پیشنهاد می‌شود از یک برنامه ضبط تماس تلفن همراه شخص ثالث برای آیفون استفاده کنید. در اینجا، ما تعدادی از بهترین برنامه‌های ضبط مکالمه در آیفون را فهرست کرده ایم.

Icall

ضبط تماس iCall یک برنامه ضبط تماس با رتبه بالا برای آیفون است که به شما امکان می‌دهد تماس‌های ورودی و خروجی را تنها با یک ضربه ضبط کنید. این یکی از بهترین برنامه‌های ضبط تماس رایگان برای آیفون است که در صورت هرگونه شکایت از مشتری پشتیبانی استثنایی ارائه می‌دهد.

 

پیشنهاد: برای کسب اطلاعات درباره تعمیرات surface و خرید قطعات سرفیس بر روی لینک کلیک کنید.

Lite

این یکی از بهترین برنامه‌های ضبط مکالمه در آیفون است زیرا به طور مستقیم ضبط‌های تماس ذخیره شده شما را در فضای ابری آپلود می‌کند. این بر روی یک مکانیسم ادغام تماس سه طرفه کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد تماس‌های ضبط شده خود را از طریق ایمیل و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Intcall

ضبط کننده تماس، IntCall به عنوان یکی از بهترین ضبط کننده‌های تماس رایگان برای آیفون رتبه بندی شده است. این برنامه ضبط تماس صوتی، تماس‌های خروجی شما را ضبط می‌کند و آن را به صورت محلی در خود گوشی شما ذخیره می‌کند. این باعث می‌شود اطلاعات شما در مقایسه با سایر برنامه‌های ضبط تماس آیفون که ضبط‌ها را روی سرور شخص ثالث ذخیره می‌کنند، ایمن کند.

TapeACall

این برنامه ضبط تماس آیفون در بیش از 50 کشور در دسترس است و دارای یک پایگاه کاربر بزرگ (4 میلیون در زمان چاپ) است. ممی‌توانید تماس‌های ورودی و خروجی را ضبط کنید و آنها را در سرور TapeACall ذخیره کنید. همچنین برچسب گذاری مکالمه قبل از تبدیل آن به فرمت MP3 آسان است. قبل از پرداخت هزینه خدمات، از گزینه آزمایشی رایگان استفاده کنید تا ببینید آیا این برنامه ضبط مکالمه در آیفون مناسب برای شما است.

voicemail

ضبط مکالمه در اپل با voicemail

آیا قبلا پست صوتی را در آیفون خود تنظیم کرده اید ؟ می‌توانید از یک ترفند جالب برای ضبط تماس‌های تلفنی با پست‌های صوتی خود استفاده کنید. این روش نهایی تا حد زیادی به حامل خدمات تلفن همراه شما برای عملکرد بستگی دارد.

ابتدا باید بررسی کنید که آیا شرکت مخابراتی شما به شما اجازه دانلود پیام‌های پست صوتی را می‌دهد یا خیر. برنامه Phone را در آیفون خود اجرا کنید و روی تب Voicemail در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. اگر می‌بینید که لیستی از پیام‌های پست صوتی ظاهر می‌شود، عالی است! می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و برای اهداف پخش بعدی در دستگاه خود نگه دارید.

اگر گزینه تماس با پست صوتی را می‌بینید، چندان خوش شانس نیستید. نمی‌توانید پست‌های صوتی را دانلود کنید. با این حال، ممکن است بتوانید آنها را در پست صوتی صوتی شرکت مخابراتی خود ذخیره کنید. این بدان معناست که هر بار که می‌خواهید پیام را پخش کنید، باید به تماس با پست صوتی خود ادامه دهید. برای دانلود این پیام‌ها به صورت خارجی، شاید از روش بلندگوی تلفنی که در بالا توضیح دادیم برای ضبط تماس تلفنی در آیفون خود استفاده کنید. بسته به ارائه دهنده تلفن خود، می توانید روش ضبط مشابهی را با استفاده از ادغام تماس و پست صوتی خود امتحان کنید:

  • با مخاطب خود تماس بگیرید و برای ضبط تماس رضایت بگیرید. از آنها بخواهید که نگه دارند.
  • در آیفون خود، روی Add Call ضربه بزنید تا یک مکالمه سه طرفه شروع شود.
  • با شماره تلفن خود تماس بگیرید. شما باید صندوق پست صوتی خود را دریافت کنید.
  • منتظر بمانید تا خوشامدگویی پست صوتی به پایان برسد. برای شروع کنفرانس، روی Merge Calls ضربه بزنید .
  • تماس را پایان دهید مکالمه شما باید به عنوان پیامی ضبط شود که می‌توانید از صندوق ورودی پست صوتی خود بازیابی کنید.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *