صفر تا صد مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو

در مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو، باید گفت که هدفون Apple AirPods Pro Truly Wireless از هدفون Samsung Galaxy Buds Pro Truly Wireless بهتر است. به عبارتی، این محصول اپل، احساس بهتری دارد، نمایه صدای خنثی تری داشته و ویژگی ANC (حذف نویز فعال) در آنها، می تواند نویز محیط اطراف را به خوبی کاهش دهد. همچنین ایرپاد پرو، عمر کل باتری بیشتری دارد. با این حال، سامسونگ دارای تنظیمات EQ و همچنین دو سطح ANC از طریق برنامه همراه خود است.

مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو از لحاظ طراحی ظاهری

تفاوت هایی در طراحی AirPods Pro و Galaxy Buds Pro دیده می شود. ایرپاد پرو، دارای یک ساقه زاویه‌دار است که قرار دادن و برداشتن آن آسان بوده و تناسب پایداری را تضمین می‌کند. گلکسی بادز پرو،  به لطف بیرون زدگی جزئی، از کنار هدفون که به عنوان بال کوچک عمل می کند، همچنان تناسب راحتی را ارائه می دهد. تا زمانی که از اندازه ایرتیپ های سیلیکونی مناسب استفاده می کنید، ثبات خوبی را از این هدفون ها دریافت خواهید کرد.

از سویی دیگر، گلکسی بادز پرو سامسونگ، در یک قاب شارژ شیک عرضه می شود که از طریق USB Type-C شارژ خواهد شد. این قاب، از پلاستیک مات و مرغوب ساخته شده است، بنابراین ظاهر آن بسیار عالی به نظر می رسد.

پیشنهاد ویژه: تعمیر ایرپاد با ماهرترین کارشناسان در لادیز سرویس

مقایسه-قیمت-ایرپاد-و-گلکسی-بادز

مقایسه قیمت ایرپاد و گلکسی بادز

با بررسی طراحی ظاهری و استفاده راحت از هر یک از محصولات اپل و سامسونگ و مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو، می توان گفت که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد و قابل توجهی هستند که قیمت قیمت ایرپاد و گلکسی بادز را توجیه می نماید. اما در حال حاضر، قیمت اپل ایرپاد پرو به طور تقریبی 249 دلار بوده و برای خرید گلکسی بادز پرو می بایست مبلغ 199 دلار پرداخت شود.

مقایسه کیفیت صدا، ضد آب بودن

بررسی ضد آب بودن:

در مقایسه ضد آب بودن این دو محصول فوق العاده، AirPods Pro دارای رتبه IPX4 است، به این معنی که می تواند بدون مشکل در برابر تعریق مقاومت کند، اما Galaxy Buds Pro دارای رتبه IPX7 می باشد که می توان آن را به طور کامل تا 30 دقیقه در آب غوطه ور کرد. اگرچه گلکسی بادز پرو، به خودی خود یک هدفون شنا نیست، زیرا فاقد حافظه داخلی بوده و اتصال بلوتوث آن نیز در آب انجام نمی شود.

بررسی کیفیت صدا:

اما در خصوص کیفیت صدا در مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو، باید گفت که AirPods Pro اولین هدفون بی‌سیم واقعی با قابلیت حذف نویز فعال بود که شهرت جهانی خود را به اثبات رسانیده است. باید گفت که Galaxy Buds Pro، دارای دو تنظیم فعال حذف نویز قابل انتخاب است که می توان آن را کم و زیاد نمود.

بررسی-کیفیت-صدا

اگر هدفون خود را برای استفاده در رفت و آمدهای طولانی اتوبوس انتخاب می کنید، باید Galaxy Buds Pro را برگزینید. در مورد لغو با فرکانس بالا، میزان اثربخشی، بستگی به این دارد که گوشی های هدفون، چقدر خوب ایزوله می شوند که نتیجه نوع قرار گرفتن آنها در گوش شما است. با فرض اینکه تناسب کامل داشته باشید، Galaxy Buds Pro نسبت به AirPods Pro عملکرد بهتری در ایزوله کردن دارد.

فرکانس های مناسب:

در مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو و در خصوص نت های باس، باید گفت که  AirPods Pro قادر نیست مانند Buds Pro، آنها را تقویت نماید، اما به جهت اختلاف نسبی، در تولید مجدد فرکانس های بالا و باس، با میزان شنیداری بهتر در گلکسی بادز پرو روبرو می شوید.

البته در نظر داشته باشید که می توانید با ایرپاد پرو، تنظیمات EQ درون برنامه، آنها را تنظیم کنید. در حالی که با AirPods Pro، تنظیمات زیادی وجود ندارد و تنها برخی کنترل های ساده طراحی شده است که اپل با نرم افزار Adaptive EQ خود، آن را انجام می دهد.

اگر می‌خواهید صدایی دقیق‌تر و بدون نیاز به حذف سر و صدا داشته باشید، ایرپاد پرو اپل، بهترین هدفونی است که می توانید تهیه کنید. با این حال، اگر دوست دارید کیفیت صدا را بسته به رسانه خود تنظیم نمایید، Galaxy Buds Pro تجربه شنیداری دلپذیرتر و قابل تنظیم تری را در اختیار شما قرار می دهد.

مقایسه باتری ایرپاد پرو و گلکسی بادز

مانند بسیاری از موارد در Apple AirPods Pro، عملکرد باتری در صورت اتصال با آیفون بهینه است. هنگامی که ایرپاد پرو را با آیفون آزمایش می کنید، با یک بار شارژ، در حالی که حذف نویز فعال یا ANC، روشن باشد، پنج ساعت و شش دقیقه عمر باتری را دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این ظرفیت باتری، قاب هدفون در مجموع 24 ساعت، زمان گوش دادن به موسیقی را برای شما فراهم می کند. از سویی دیگر، در مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو، Galaxy Buds Pro با یک بار شارژ با ANC روشن، چهار ساعت و چهل دقیقه به سادگی دوام خواهد آورد و و قاب آن، تقریباً 13 ساعت شارژ باتری اضافی را برای روشن ماند گلکسی بادز پرو نگه می دارد.

Samsung Buds از طریق USB-C شارژ می شود که قطعاً روشی جهانی برای شارژ است.  این نکته را نیز باید افزود که هر دو قاب، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می کنند. توصیه می شود در صورتی که گوشی آیفون دارید، از AirPods Pro استفاده کنید. البته این یک جفت هدفون با حذف نویز بی‌سیم واقعی، کیفیت صدای خوب است، این در حالی است که در مقایسه ایرپاد پرو و گلکسی بادز پرو،  Galaxy Buds Pro نیز یک هدفون فوق العاده است. برای خرید این هدفون های فوق العاده، با کارشناسان لادیز سرویس تماس بگیرید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *