نحوه وصل کردن 2 سرفیس پرو به همدیگر با کانکتور کیبورد

اولین چیزی که هنگام اتصال سرفیس پرو خود به تلویزیون به صورت بی سیم باید به خاطر بسپارید، این است که هرگز آن را از طریق داک و بی سیم وصل نکنید، در غیر این صورت در همه جا با نمایشگر مواجه خواهید شد! فقط یک روش را انتخاب کنید. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با نحوه وصل کردن 2 سرفیس پرو به همدیگر با کانکتور کیبورد لازم است ادامه مطلب را بررسی تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.

آیا امکان اتصال دو سرفیس به یکدیگر وجود دارد؟

در بررسی نحوه وصل کردن 2 سرفیس پرو به همدیگر با کانکتور کیبورد باید بدانید که اتصال مانیتور خارجی به سرفیس پرو عموما با سرفیس داک و کابل HDMI انجام می‎شود. کابل کشی پیچیده تحرک سرفیس پرو را محدود می‎کند. این مقاله راهنمای انتخاب و استفاده از مانیتور قابل حمل برای سرفیس پرو با ساده کردن سیم کشی را به شما بازگو می‎کند. شما می‎توانید فضای کاری دوتایی داشته باشید و به راحتی مانیتور دوگانه را با خود بیاورید.

Surface Pro  از اتصال یک کابل پشتیبانی می‎کند

مدل‌هایی که از 2 سرفیس پرو عرضه شده‌اند به درگاه USB Type-C مجهز هستند و از DisplayPort  Alt  پشتیبانی می‌کنند که به این معنی است که می‌تواند سیگنال‌های برق، ویدیو، داده و لمس را به طور همزمان انتقال دهد. انواع مانیتورهای GeChic دارای یک پورت  USB-C(DP Alt) هستند که از یک کابل USB Type-C پشتیبانی می‌کند. بیایید بررسی کنیم که چگونه آنها را به راحتی وصل کنیم!

پیشنهاد: برای تعمیر ایرپاد و دریافت اطلاعات لازم بر روی لینک کلیک کنید.

  1. چگونه مانیتور خارجی سرفیس پرو را روشن کنیم

با توجه به نیاز برق مانیتور، دو راه برای تغذیه مانیتور خارجی 2 سرفیس پرو وجود دارد:

  • مانیتور را توسط Surface Pro روشن کنید

مانیتورهای قابل حمل و کوچک‌تر را می‎توان با آداپتور 5 ولت 2 آمپر یا پورت USB روی لپ تاپ روشن کرد. پورت USB Type-C سرفیس پرو می‎تواند برق را تولید کند. می‎توانید از پاوربانک یا آداپتور برای تغذیه مستقل مانیتور استفاده کنید یا آداپتور منبع تغذیه سرفیس پرو را بیاورید تا مانیتور دوگانه به طور مداوم کار کند!

  • Power Surface Pro توسط مانیتور

در بررسی نحوه وصل کردن 2 سرفیس پرو به همدیگر با کانکتور کیبورد بسیاری از کاربران سرفیس پرو هنوز به اتصال یک صفحه نمایش بزرگ به عنوان نمایشگر اصلی در محل کار ثابت مانند خانه، استودیو، دفتر و غیره عادت دارند. تفاوت قابل توجه بین 2101H و سایر مانیتورهای اندازه کوچک این است که USB Type-C 2101H می‎تواند سیگنال‎های ویدیویی را دریافت کند و Surface Pro را به طور همزمان شارژ کند. 2101H از استاندارد شارژ سریع PD استفاده می‎کند. بنابراین، می‎توانید مانیتور 2101H را با اتصال آداپتور آن به یک ایستگاه شارژ تبدیل کنید و سرفیس پرو خود را در حین کار بر روی مانیتور دوگانه شارژ کنید.

  1. به صفحه نمایش لمسی دوم نیاز دارید

برای کاربران Surface Pro که به کار با لمس عادت دارند، مانیتور لمسی 15.6 اینچی انتخاب خوبی خواهد بود. مانیتورها از لمس 10 نقطه ای پشتیبانی می‎‎کنند. لازمه اتصال فقط یک کابل USB نوع C برای انتقال ویدئو، سیگنال‎های لمسی و برق است. همچنین می‌توانید از یک پاوربانک یا آداپتور 5 ولتی 2 آمپری برای مانیتور لمسی استفاده کنید تا از در شارژ باتری سرفیس پرو صرفه‌جویی کنید.

روش-جدید-وصل-کردن-2-سرفیس-پرو-به-همدیگر

روش جدید وصل کردن 2 سرفیس پرو به همدیگر

در کنفرانس‌های ویدئویی، ممکن است لازم باشد شرکت‌کنندگان را تماشا کنید تا وضعیت سخنرانی و صحبت در جلسات حضوری را شبیه‌سازی کنید. در بررسی نحوه وصل کردن 2 سرفیس پرو به همدیگر با کانکتور کیبورد به‌عنوان یک میزبان که ممکن است نیاز به اشتراک‌گذاری پنجره پاورپوینت داشته باشد، می‌توانید پنجره ویدیو را به نمایش دوم منتقل کنید و محتوا را روی صفحه Surface Pro، نمایشگر اصلی، قرار دهید تا تصویری را که به اشتراک می‌گذارید نشان دهد. یا اگر در طول جلسه نیاز به بررسی هر یادداشت یا داده ای دارید، مانیتور دوم می تواند به عنوان یک درخواست کننده به شما کمک کند.

  • در کلاس یادداشت بردارید.

 هنگام داشتن یک مانیتور کمکی، دیگر از تعویض مکرر پنجره خودداری کنید. سرفیس پرو در هر کلاسی با شماست. شما از آن برای یادداشت برداری، جستجوی اطلاعات، نوشتن پایان نامه و غیره استفاده می‎کنید. پس از اتصال مانیتور دوگانه، می‎توانید فایل را از طریق استاد باز کنید یا از نرم افزار در یک صفحه استفاده کنید و در صفحه دیگر یادداشت برداری کنید.

  • ضروری بودن مانیتور خارجی برای نرم افزار

هنگامی که روی طراحی داخلی کار می‎کنید یا طراحی گرافیکی انجام می‎دهید، اغلب نیاز دارید که فایل‎ها را از کتابخانه وارد کنید. سرفیس پرو با مانیتور دوگانه می‌تواند شما را وادار کند فایل‌هایی را برای وارد کردن بدون مشکل جستجو کنید.

  • عملکرد صفحه نمایش لمسی سرفیس پرو

در بررسی نحوه وصل کردن 2 سرفیس پرو به همدیگر با کانکتور کیبورد اگر از عملکرد صفحه نمایش لمسی سرفیس پرو برای انجام کارهای بیشتر استفاده می‎کنید، سرفیس پرو 2 به همراه مانیتور لمسی On-Lap M505I/T حرکت بین دو صفحه نمایش لمسی را حتی روان‎تر می‎کند. می‌توانید Outlook را در صفحه خارجی باز کنید، ایمیل‌ها را با یک انگشت باز کنید و با قلم Surface در سمت دیگر اسناد را امضا کنید. حتی اگر با ماوس بیرون نروید، می‌توانید در هر زمان و هر مکان با صفحه‌های دوگانه به امور رسیدگی کنید.

اشتراک-cpu،-گرافیک،-رم-و-حافظه-با-کانکتور

اشتراک cpu، گرافیک، رم و حافظه با کانکتور

هنگامی که مشتریان خود را در کافه ملاقات می‎کنید یا با همکاران خود در دفتر جلسه دارید، می‎توانید مانیتور خارجی را به سرفیس پرو 7 یا 2 وصل کنید و از حالت تکراری برای اشتراک گذاری ارائه و صحبت رو در رو استفاده کنید. برای تماشای لپ تاپ نیازی به استفاده از پروژکتور یا نشستن در کنار هم نیست. جلسه را می‎توان حرفه ای و کارآمد انجام داد! سعی کنید در بررسی اشتراک cpu، گرافیک، رم و حافظه با کانکتور اتصال را پیدا کنید. مهم نیست که شما همیشه برای تجارت به اطراف سفر می‎کنید یا دانشجویی که شهر خود را ترک کرده است. نمایشگر دوگانه می‎تواند به شما کمک کند تا کارایی استفاده از Surface Pro را ارتقا دهید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *