تعمیرات موبایل آیفون

تعمیرات موبایل آیفون

یک تعمیر معمولی آیفون مانند تعمیر صفحه نمایش یا ال سی دی آیفون و تعویض باتری را می‎توان در محل در حدود 30 تا 60 دقیقه انجام داد. تعمیرات آیفون که شامل تعمیر مادربرد می‌شود، مانند آسیب سیستم یا روشن نشدن دستگاه‌ها، ما را ملزم می‌کند که دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از تعمیر آن را برگردانیم. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با تعمیرات موبایل آیفون لازم است ادامه مطلب را بررسی و دنبال کنید.

مراحل تعمیرات موبایل آیفون

این مراحل تضمین می‎کند که کسب و کار جدید شما به خوبی برنامه ریزی شده است، به درستی ثبت شده و از نظر قانونی مطابقت دارد.

مرحله 1: برای کسب و کار خود برنامه ریزی کنید

یک برنامه ریزی خوب برای موفقیت ضروری است. این به شما کمک می‎کند تا ویژگی‎های کسب و کار خود را ترسیم کنید و برخی ناشناخته‎ها را کشف کنید. چند موضوع مهم که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

هزینه های تعمیرات موبایل آیفون چقدر است؟

بازار هدف شما کیست؟

نام کسب و کار خود را چه خواهید گذاشت؟

  • هزینه های راه اندازی

بسته به محل فروشگاه شما، بیشتر هزینه‎های مربوط به تعمیرات، هزینه راه اندازی، اجاره و خدمات آب و برق خواهد بود. برخی از تعمیرگاه‎های تلفن همراه به عنوان کیوسک در یک مرکز خرید یا سایر مراکز مصرف کننده کار می‎کنند. اینها می‎توانند مقرون به صرفه‎تر باشند، اما ممکن است فضای ذخیره سازی مورد نیاز برای کسب و کار شما را نداشته باشند، زیرا بعد از مدتی گسترش می‎یابند و رشد می‎کنند.

برخی از مشاغل خارج از خانه کار می‎کنند و بسیاری از هزینه‎ها را کاهش می‎دهند. بیشتر مشتریان کسب و کار شما را به صورت آنلاین از طریق یک وب سایت یا صفحه وب از طریق رسانه‎های اجتماعی پیدا می‎کنند. چند گزینه و پیکربندی برای نحوه راه‌اندازی کسب ‌وکارتان جهت تعمیر موبایل وجود دارد، بنابراین آن‌ها را با دقت در نظر بگیرید و به این فکر کنید که در حال حاضر برای آینده چه راهکاری دارید.

  • هزینه های مداوم جهت تعمیر تلفن همراه

به غیر از اجاره و تاسیسات، بیشتر هزینه‎های تعمیرات موبایل آیفون از خرید قطعات و لوازم تعمیرات تامین می‎شود. و شما باید بتوانید پس از اتمام تعمیرات، این هزینه‎ها را جبران کنید. همانطور که به عنوان یک کسب و کار رشد می‎کنید، ممکن است هزینه‎های اضافی مربوط به تبلیغات یا استخدام کارکنان اضافی پیدا کنید، اما این کسب و کار معمولا هزینه های سربار نسبتا کمی دارد.

  • بازار هدف

بازار هدف شما مصرف کنندگان فناوری هستند. به طور خاص، شما به دنبال کاربر و تکنسین باهوش فناوری هستید که می‌داند چگونه تعمیر می‌تواند در زمان و هزینه آنها صرفه‌جویی کند. به خصوص که تلفن‌های همراه و سایر دستگاه‌ها گران‌تر و قدرتمندتر می‌شوند، دارندگان می‌خواهند در انتخاب‌های آزمایش شده و قابل اعتماد خود برای اتصال فناوری باقی بمانند.

یکی دیگر از بازارهای هدف کوچکتر و در عین حال رو به رشد، مصرف کننده فناوری آگاه به محیط زیست است. با آگاهی بیشتر مردم از مشکل فزاینده ضایعات فناوری، مصرف کنندگان بیشتری وجود دارند که مایلند دستگاه را تا زمانی که ممکن است نگهداری کنند، با تعمیرات و ارتقاء مناسب، دستگاه خود را در حال کار نگه می‎دارند. برای افزایش سود کلی کسب و کار خود، به هر دوی این موارد توجه کنید.

تعمیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری

تعمیرات نرم افزاری آیفون

درآمد تعمیرکاران از طریق هزینه‎هایی که مشتریان برای تعمیرات موبایل آیفون یا ارتقاء تلفن همراه یا سایر دستگاه‎های تلفن همراه خود می‎پردازند، ایجاد می‎شود. قیمت تعمیر و ارتقا بسته به نوع و مدل دستگاه متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه متوسط برای یک صفحه نمایش شکسته می‎تواند متفاوت باشد. همانطور که قبلاً گفته شد، مطمئن شوید که قیمت‌های شما رقابتی است، اما به یاد داشته باشید که تعمیر یک تلفن همچنان بسیار مقرون به صرفه‌تر از تعویض تلفن همراه است.

امروزه بسیاری از کسب و کارهای تعمیرات تلفن همراه گسترش یافته و شامل تعمیرات انواع ابزارهای فناوری می‎شوند. می‎توانید از طریق ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث، طرح‎های مختلفی را به مشتریان ارائه دهید. همانطور که مطمئناً فناوری پیرامون زندگی ما افزایش می‎یابد، راه‎های بیشتری برای کشف و گنجاندن در برنامه کسب و کار شما وجود خواهد داشت.

تعمیرات نرم افزاری شامل:

  • خالی شدن سریع شارژ گوشی
  • کار نکردن درست کیبود یا صفحه کلید گوشی
  • عدم کارایی درست برنامه‎های خودکار مرتبط با گوشی
  • عدم کارایی درست دوربین
  • عدم اتصال به وای فای

تعمیرات سخت افزاری آیفون

اگر بخواهیم مهم‎ترین تعمیرات سخت افزاری ایفون را بررسی کنیم به شرح زیر است:

  • تعویض تاچ ال سی دی گوشی

در حقیقت در این مرحله شما باید پنل تاچ گوشی خود را باز کنید تا به درستی بتوانید آن را تعمیر کنید. این مشکل زمانی به وجود می‎آید که شما ضربه ای ناخواسته به گوشی خود وارد می‎کنید و این امر موجب می‎شود تاچ گوشی شما اسیب ببیند.

  • تعویض و بررسی گلس آیفون

مورد بعدی که باید در تعمیرات موبایل آیفون در نظر بگیرید، بررسی گلس آیفون است. در این مرحله شما باید به یک مرکز تخصصی تعمیرات گوشی موبایل بروید و از متخصص و کارشناس مربوطه بخواهید مشکل گوشی شما را شناسایی و برطرف کند. در بررسی و تعمیر تاچ ای سی دی گوشی تعویض می‎شود اما در بررسی گلس این امر انجام نخواهد شد.

تعمیر-برد-آیفون

تعمیر برد آیفون

پیروی از قوانین و اخلاقیات در هر حرفه‎ای که هستید همیشه مهم است. این برای اطمینان از ایمنی و همچنین حرفه‎ای بودن شما است که منجر به رضایت مشتری می‎شود. در اینجا به منظور تعمیر برد آیفون مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. شما باید تمام ابزار لازم را داشته باشید

یک بخش کاری خوب، بخشی است که تمام مجموعه ابزارهای لازم را در اختیار داشته باشد. از آنجایی که تعمیر تلفن همراه عرصه وسیعی است، علاوه بر ابزارهای رایج، به ابزارهای تخصصی زیادی نیز نیاز است. بنابراین یک تکنسین حرفه‎ای باید همیشه چنین ابزار و تجهیزات تخصصی را برای انجام وظایف و روش‎های تعمیر خاص داشته باشد. یک ایستگاه کاری با ابزارهای مجهز به تکنسین خود انگیزه می‎دهد.

  1. تعمیرات موبایل آیفون پیش از این، به نوعی دشوار بود، زیرا ما با انواع گوشی‌های مختلف سر و کار داشتیم. اما امروزه گوشی‌ها برای جداسازی و مونتاژ مجدد بسیار مناسب هستند. همچنین در هنگام جداسازی و مونتاژ، باید مراقب ال سی دی باشید زیرا ظریف ترین (و گران ترین قسمت!) یک تلفن همراه است. همچنین می‎توانید با ثبت نام در دوره آموزشی تعمیرات تلفن همراه، تمامی مهارت‎های مورد نیاز برای تعمیر آیفون و سایر گوشی‎های هوشمند را بیاموزید.
  2. . همه پیچ‎ها را به عقب باز کنید

    هر زمان که بعد از تعمیر گوشی، پیچ‎ها را تعویض کردید، مطمئن شوید که همه پیچ‎ها را در شیارهای مربوطه تعویض کرده‎اید. اگر به دلیل بی احتیاطی ممکن است تعدادی پیچ را اشتباه قرار داده باشید، مطمئن شوید که از پیچ‎هایی با همان نوع، اندازه و شکل استفاده می‎کنید وگرنه مطمئناً به رزوه‎های شکاف یا خود شکاف آسیب می‎زنید و به یاد داشته باشید که گوشی‌هایی که پیچ‌هایشان از دست رفته، شکل خوبی را ندارند و همچنین تراز گوشی را نامتعادل می‌کنند. همچنین باید نکات ایمنی را که باید توسط تکنسین‎های تعمیر تلفن همراه رعایت شود را بخوانید.

تعمیر تاچ ال سی دی و دکمه هوم آیفون

در تعمیرات موبایل آیفون هنگامی که مشغول تعمیر گوشی هستید، مطمئن شوید که تمام قطعات مناسب را برای تعویض دارید. سعی کنید قطعات یدکی رایج‎ترین مدل‎ها را در انبار نگه دارید تا زمانی که گوشی‎ها برای تعمیر می آیند، بتوانید بلافاصله بدون اتلاف وقت آنها را تعمیر کنید،این امر یک مزیت خوب برایش شما خواهد بود. همیشه راه‎هایی برای صرفه جویی در وقت خود برای موفقیت در این دنیای پر رقابت پیدا کنید.

در رابطه با تعمیر تاچ ال سی دی و دکمه هوم آیفون موارد زیر را درنظر بگیرید:

–    بررسی صفحه گوشی و شناسایی عامل شکسته شده

–    تعویض ال سی دی

–  بررسی فریم ال سی دی

وقتی گوشی را تعمیر می‎کنید، مطمئن شوید که داده‎ها را حذف نمی‎کنید مگر اینکه نیاز باشد. زیرا در برخی موارد داده‎ها بسیار مهمتر از خود گوشی هستند. در صورت لزوم، از داده‎ها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و قبل از حذف داده‎ها یا انجام بازنشانی، رضایت مشتری بسیار ضروری است.

مشکللات-ایفون

مشکلات رایج گوشی‎های آیفون

اینترنت امروز دارای گنجینه های عمیقی از دانش است. اگر هنگام رفع عیب دچار سردرگمی شدید، سعی کنید از طریق اینترنت به دنبال راه ‎حل برای آن باشید. در بسیاری از موارد، یک راه حل آسان برای یک خطای خاص در یک مدل خاص وجود دارد که ممکن است از آن بی اطلاع باشید. و این امکان وجود دارد که وقتی بتوانید مشکل را از طریق چنین مراحل ساده ای که هنگام گشت و گذار پیدا کرده اید، حل کنید، شگفت زده شوید. در حین جستجوی راه حل‎ها در گوگل، مطمئن شوید که هر 3 جستجو را انجام دهید، جستجوی متن، تصویر و ویدیو تا زمانی که به یک راه حل مناسب برسید. که در اینجا از مهم‎ترین مشکلات رایج گوشی‎های آیفون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه نمایش ترک خورده است

آسیب ال سی دی

شارژ سریع باتری

تعویض پورت شارژ

دوربین آیفون معیوب

دکمه هوم، دکمه صدا و دکمه پاور معیوب است

دستگاه را نمی‎توان روشن کرد

تعمیر مادربرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *