تعمیر لپ تاپ

امروزه لپ تاپ ها به اعضای جدا نشدنی از جامعه بشری تبدیل شده اند. به همین دلیل تعمیر آن ها اهمیت چشمگیری دارد. به طور کلی تعمیر لپ تاپ ها به دو دسته شامل تعمیر سخت افزار و نرم افزار تقسیم می شود. همچنین هزینه تعمیرات نیز متناسب با آسیب قطعات، متغیر است. از این جهت تعمیرات تخصصی لپ تاپ با بهترین قیمت را می توان نشانه صداقت تکنسین های لادیز با مشتریان خود دانست.

صفحه 1 از 3

 

عیب یابی لپ تاپ با مشاوره رایگان

امروزه خریداری لپ تاپ های جدید، هزینه چشمگیری را به همراه دارند. از این جهت اکثر افراد با تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ های قدیمی، آن ها را ارتقاء می دهند. تعمیر لپ تاپ ها و ارتقاء آن ها، فرایندی تخصصی است. این امر موجب شده تا هزینه تعمیرات تخصصی لپ تاپ، به صورت متغیر تعیین شود. از جمله بهترین خدمات تیم تخصصی ما، ارائه مشاوره قبل از آغاز فرایند عیب یابی است.

 

تکنسین های متخصص ما با بررسی دقیق لپ تاپ شما، قطعاتی که نیاز به تعمیر دارند را مشخص می کنند. پس از آن هزینه تعمیرات را در اختیار شما قرار می دهند. در صورت تمایل و مقرون به صرفه بودن هزینه تعمیرات، فرایند عیب یابی آغاز می شود. در برخی موارد هزینه عیب یابی لپ تاپ ها مقرون به صرفه نیست. در این شرایط مشاورین ما شما را برای خریداری لپ تاپ جدید راهنمایی خواهند کرد. توجه داشته باشید که فرایند مشاوره به صورت رایگان انجام می شود.

تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ

تیم متخصصین لادیز، خدمات جامعی را در زمینه تعمیر سخت افزار لپ تاپ ها ارائه می دهند. لادیز به صورت تخصصی بر تعمیر انواع LCD های شکسته و صفحه کلید های معیوب فعالیت می کند. در برخی موارد، تعمیر قطعات معیوب از نظر اقتصادی به صرفه و کاربردی نیست. از این جهت تیم متخصص ما ناچار به تعویض قطعات هستند.

 

لازم به ذکر است که قطعات جدید، کیفیت بالایی دارند. تعویض و تعمیر مادربرد، تعمیر انواع قطعات الکتریکی، تعمیر لپ تاپ های خیس شده و … رایج ترین خدمات سخت افزاری هستند. علاوه بر این، عیب یابی شارژ لپ تاپ ها و تعمیر آن ها، در این دسته از خدمات قرار می گیرد. شما می توانید برای تعمیر و تعویض لوازم جانبی لپ ها نظیر RAM، از تیم لادیز کمک بگیرید.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ

باید بدانید که تعمیرات تخصصی لپ تاپ تنها در حوزه سخت افزاری نیست. مشتریان می توانند انواع خدمات نرم افزاری را از تیم متخصص ما دریافت کنند. یکی از مهم ترین تعمیرات نرم افزاری، ارتقاء سیستم عامل ها و نصب آن ها است. سیستم عامل تاثیر چشمگیری در عملکرد لپ تاپ ها دارد. از این جهت بهتر است به صورت دوره ای، سیستم عامل لپ تاپ ها را ارتقاء دهید.

 

از دیگر خدمات نرم افزاری لپ تاپ ها می توان به نصب انواع درایو ها اشاره کرد. افزایش امنیت لپ تاپ ها اهمیت ویژه ای دارد. از این جهت با مراجعه به تیم تکسین های لادیز، می توانید انواع آنتی ویروس ها را نصب کرده و از امنیت لپ تاپ خود مطمئن شوید. نصب استوریج ها، کاهش دما لپ تاپ، ارتقاء آپگرید و … از دیگر خدمات تعمیراتی نرم افزار لپ تاپ ها هستند.

سایر خدمات تعمیراتی لپ تاپ

یکی از مهم ترین خدمات تعمیراتی لپ تاپ ها، تعمیر و تعویض باتری است. باتری لپ تاپ ها به دلایل متعددی آسیب می بینند. آسیب باتری نیز باعث شارژ نشدن لپ تاپ، خاموش شدن سریع آن و … می شود. این مشکلات در دراز مدت می توانند آسیب های جدی تری را به قسمت سخت افزار وارد کنند. از این جهت حتما نسبت به تعمیر باتری لپ تاپ ها به تکنسین های ماهر مراجعه کنید.

 

احیاء باتری، شوک به باتری، عیب یابی سلول های باتری و … از خدماتی است که برای تعمیر باتری لپ تاپ ها کاربرد دارند. تعمیر و تعویض کارت شبکه نیز از دیگر خدمات لادیز سرویس است. اشکالات به وجود آمده در کارت شبکه، موجب عدم اتصال اینترنت می شود. از دیگر خدمات تیم لادیز، سرویس کردن دوره ای فن لپ تاپ است. فن، عملکرد لپ تاپ را بهبود می بخشد. به همین دلیل در صورت خرابی، بهتر است که به طور کامل تعویض شود.

اطلاعات هارد لپ تاپ را در کوتاه ترین زمان بازیابی کنید

بازیابی هارد لپ تاپ، از فرایند های دشوار و تخصصی به حساب می آید. در این شرایط عواملی مانند ایراد های ماژولی و بدسکتوری بالا، فرایند بازیابی هارد را دشوار تر می کنند. از این جهت ممکن است اطلاعات هارد قابل بازیابی نباشند. در این شرایط تیم متخصصین لادیز با بهره گیری از مجهزترین ایمیج گیر ها، اطلاعات را در کوتاه ترین زمان بازیابی می کنند. بازیابی هارد های سوخته و آسیب دیده نیز توسط متخصصین ما امکان پذیر است.

تعمیر سرفیس و ایرپاد را به تیم متخصص لادیز بسپارید

تکنسین های لادیز در زمینه تعمیر انواع ایرپاد و سرفیس نیز فعالیت می کنند. سرفیس ها نسل جدید نوت بوک ها هستند که حساسیت بالایی دارند. از این جهت تعمیر آن ها دشوار است. به همین دلیل تعمیر سرفیس ها را حتما به نیرو های باتجربه بسپارید. تعمیر ایرپاد ها نیز به دلیل ظرافت بالایی که دارند، مستلزم دقت و مهارت است.

لادیز سرویس ارائه دهنده جامع ترین خدمات تعمیر لپ تاپ با ارزان ترین قیمت

همان طور که متوجه شدید، تعمیر سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ ها، به تخصص و مهارت نیاز دارند. اگر تعمیرات تخصصی لپ تاپ را به افراد مبتدی بسپارید، ممکن است هزینه چشمگیری را برای شما به ارمغان آورد. تیم متخصصین لادیز، سعی کرده اند تا با ارائه بهترین خدمات تعمیراتی، از هزینه های اضافی جلوگیری کنند. از سوی دیگر، تعمیرات سرفیس و ایرپاد ها نیز گران قیمت هستند. به همین دلیل تیم لادیز، کمترین هزینه را برای خدمات خود در نظر گرفته است. از این جهت با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه، از بهترین خدمات تعمیراتی بهره مند خواهید شد.

نتیجه گیری

امروزه تعمیرات تخصصی لپ تاپ، مستلزم دانش و مهارت بالا خواهد بود. دلیل این امر، این است که شیوه های تعمیراتی نامناسب، می توانند عیوب لپ تاپ ها را افزایش دهند. این امر هزینه های گزافی را در پی دارد. به همین دلیل قبل از انجام تعمیرات، حتما از مشاوره های عیب یابی لپ تاپ بهره مند شوید. تیم لادیز با ارائه مشاوره رایگان و خدمات تعمیراتی ارزان، صداقت و مشتری مداری خود را ثابت کرده است.